Adrianna - dla przyjaciół Adix <3 Copywriterka, wykładowca & spec. ds. marketingu, polonistka po Sorbonie, zielarka, joginka, podróżniczka. W marketingu od 2013, w ziołach od dziecka, w podróży kiedy tylko czas pozwoli.

Przeglądasz teraz kategorię: Wiedźma w reklamie

Ambient marketing, czyli o kategorii niespodzianki

Miałam już przyjemność wygłaszać ten wykład podczas CRASH Mondays w Krakowie oraz na SGH podczas Ambient Days 2020. Tematem prelekcji został ambient marketing, o którym postanowiłam opowiedzieć nieco inaczej (aj hołp) niż robiono to do tej pory. Punktem wyjścia stały się dla mnie ogólnie przyjęte przez branże założenia odnośnie tworzenia kampanii reklamowych jako komunikacji całościowo spójnej. Skupiłam się na podważeniu tej opinii i pokazaniu jak, zdaniem moim oraz kilku zdolnych marketerów z Niemiec, powinno się robić kampanie digital marketingowe. Jeśli interesuje Cię ambient lub digital marketing – ten artykuł jest dla Ciebie <3

Marmite – miłość i nienawiść masz w genach

Marmite to brytyjski produkt spożywczy, który zawsze budził bardzo skrajne emocje. Klienci sklepów albo zachwycają się jego smakiem albo wprost go nienawidzą. Zazwyczaj nie ma nic pomiędzy 😉 Ciekawi Cię, dlaczego tak jest? Cóż, reklama, w którą marka zainwestowała w 2018 roku doskonale odpowiada na to pytanie. To się dopiero nazywa marketing w dobrym smaku!

Marketingowe wróżby andrzejkowe – sprawdź, co Cię czeka!

Wigilia św. Andrzeja przypada na noc z 29 na 30 listopada. To wyjątkowy czas, kiedy większość z nas nachodzi pokusa, by, używając staropolskiej magii, zaglądnąć w… przyszłość. Już w XVI wieku wierzono, że ten magiczny wieczór pozwala na uzyskanie odpowiedzi na najbardziej nurtujące nas pytania. Wtedy były to wyłącznie kwestie sercowe, ale w XXI wieku wszystko się zmienia! A ponieważ chyba każdego z “branżuni” nurtuje kwestia przyszłości zawodowej, przygotowałam dla Was kilka dedykowanych, PERSONALIZOWANYCH wróżb. Dopasowałam je do poszczególnych stanowisk pracy. A więc enjoy i niech magia będzie z Tobą! 🙂

Plastikowe słomki to zuo. Noizz mówi: #suckingsucks !

Piszecie do mnie w listach: “O co chodzi z tym blogiem? Łączysz marketing, zioła, ekologię i podróże w jednym? Wariatka.” Odpowiadam: Tak, to właśnie ja 😀 A dziś zabiorę Cię w podróż po ekologicznej kampanii marketingowej “Tu pijesz bez słomki”, która zasługuje na wyróżnienie ponieważ, każdy dobrze wie, że… #suckingsucks ! Być może nigdy nie zastanawiałaś/eś się na tym, jak szkodliwe dla środowiska są plastikowe słomki czy plastikowe patyczki do uszy. Najwyższa pora nauczyć się czegoś BARDZO ważnego o świecie. To od Ciebie zależy, czy na kolejne pokolenia czeka czyste środowisko naturalne czy góry śmieci. Zobacz, jak o wycofanie plastikowych słomek z polskich obiektów gastronomicznych walczy Areta Szpura, Noizz i Lonely Whale!

Na dzisiaj to wszystko.